Advertisement 300 X 250

17 Temmuz 2009 Cuma

Yargılanan çoraplar,hapse atılan..falan filan!

Malatyalı Gülsüm ineğe soruşturma açılmıştı kısa süre önce.Şaşıranda oldu şaşırmayan da oldu.Nasıl olsa kahvedeki okey masasına nerden geldiği belli olamayan ineklerin düştüğü bir ülke idi burası..

Sanırım hayvanlarda iyice şaştı.Bu aralar muğlaktalar.Hatırlıyorum da bir ara da bir makine mühendisinin ata tecavüz haberi epey gündemde kalmıştı.Gazeteler atın gözünü kapatarak öyle foto vermişlerdi manşetten.Şahsen ben at camiasının ayaklanmasını beklemiştim.Bişi çıkmadı.Kolektif bilinç henüz olgunlaşmamış onlarda.

Neyse konumuz at,eşek,inek tacizleri değil.Ha bire aklıma gelir,dolar burası.Bahsetmek istediğim başka bir haber.Hem hayvancıl hem de değil..!

Bugün gündem online’de bir haber okudum da,ilginçti baya.

Başlık : Yargılanan 22 çift çorap 3 yıl sonra serbest

Az detaylandıracak olursam,2006 Mart ayında Muş kırsalında yapılan bir operasyon sonrası Leyla Güner’in de evi basılır ve 22 çift çorabına da el konulur.Güya çoraplar gerillalara gidecekmiş.

Bilen bilir,Kürt coğrafyasında sayısız eşek öldürülmüştür,köy yakmaları sırasında.Neden? Örgüte yardım yataklık ettikleri gerekçesi ile..

Haberi gördükten sonra nasıl yani? Diye içimden soru sorup şaşırmak isterdim dut yemiş bülbül misali;ama gerek yoktu.Çünkü 12 haziran 2009 tarihinde bir haber daha geçmişti ajanslardan.

O haberinde başlığı: 1400 muhabbet kuşu gözaltına alındı

Bu olayda da Hakkari’nin Çukurca ilçesinde sınırdaki Çığlı köyü bölgesinden Türkiye’ye kaçak olarak getirildiği belirlenen bin 400 muhabbet kuşu gözaltına alınıyordu…



Şimdi bu iki haberi toplayın,resmi ideolojinin kılcal damarından tutup üstünden bakın olmadı Devlet Bahçelinin 40.yıl konuşmasındaki matematiksel hesaptan gidin; şayet bir şey anlarsanız bana da söyleyin..



+Konuş lan…seni kim giyecekti?

-Ne bilim

+Diğer tekin itiraf etti..Kurtuluşun olmaz,sende itiraf et!

….


+Konuş lan..Gaganızda haber taşıyordunuz demi?

-Konuş derken muhabbet edelim anlamında mı?

+(tekme tokat sesleri ve sonrasında..) renklerin neden böyle? Çabuk söyle soysuz..

-Bir kuş olarak beni de siyasetten attınız ya içeri..helal olsun

+(bir bıçak getirilir..gülme sesleri..vs)

Hiç yorum yok: