Advertisement 300 X 250

27 Ağustos 2009 Perşembe

Ünlü isimler Kürt Açılımı hakkında konuştu!!

Usain Bolt: 100 metrede dünya rekorunu 9.58 ile kırdım.Bu alanda ben ne isem siyasette de Erdoğan odur,hatta daha iyisidir.Siyasi kararlarını/ görüşlerini bu kadar hızlı değiştiren bir adam daha görülmemiştir.Duyduğuma göre Kürt açılımı yapıyormuş.Yeni dünya rekorları yolda demektir.Benden demesi..Jamaika’nın bozkırlarından selamlar..
General Yaşar Büyükanıt: Kürtleri tanırım iyi çocuklardır..Çabuk açılıp saçılırlar
Süleyman Demirel: Ne yani..Kürtlere açılım yapmayıp yatırım mı yapsaydık? Pehh pehh
Devlet Bahçeli: Ğöööö…bbööğğğ…weeğğğğ…ğuğuğuğu…küüğğrrttt…
Barack Obama: New York is Norşin.. Kürds ar veri nays pipil.Açilim is veri veri gud..açildikça biutfullşan tad..
Osman Baydemir: Bu açılım tüm Türkiye’ye barış getirecektir.Buradan tüm samimiyetimle başbakana sesleniyorum..Kürtler kaledir,onlara açılım yapmak zor iştir.Altından kalkamazsan ananı da alıp buradan gidebilirsin..
Rahmetli Maykil Ceksin: Benim beyaz olma olasılığım ne ise,Devlet ve AKP’nin de Kürtlere haklarını verme olasılığı o kadardır..Mahşerden sevgilerimle!
Yaşar Nuri Öztürk: Bakara süresinde de der ki “wel inne el kufr-i kurdi açilim” ..yani her kim ki şeytanın çocuklarına açılım yaparsa,cehenemde kazıklara gelecektir…
Hülya Avşar: Şayet söz konusu sanat ise, ayy işte Kürtler ise bende soyunup bir güzel açılmaya hazırım.
Bülent Arınç: Kürtler ne de çok nankör yaw!! Makarna açılımı yaptık,kömür açılımı yaptık,Beyaz eşya açılımı yaptık..Küçük çocuklara hapishanelerde ısınmaları için kapılarımızı sonuna kadar açtık..daha ne istiyorlar? donumuz da mı açsak!!??
Beşir Atalay: Herkes merak ediyor benim görüşmelerde ne yaptığımı.İlk defa bijwen.com’a açıklıyorum.Açılım adı altında sabah kahvaltılarını beleşe getirdim.Her gün bir yerde sohbet edip çay içiyoruz.Etnik kimlik falan diyoruz arada.Hoş oluyor..
Ertuğrul Özkök: Sabah kalktım.Sakince kahvaltımı yaptım,gazetelerde “kürt açılımını” görünce kahve beynime vurdu.Bu açılımı asıl ben yaptım.Buna Özkök açılımı denmesi gerekiyordu.Aradım hemen paşayı,sakin ol dedi.Senin açılımındır bu merak etme dedi.Rahatladım.Tuvalete gittim..
Tayyip Erdoğan: Kürt açılımı bizim için bir araçtır.İstediğimiz yerde biner istediğimiz yerde ineriz.Gani Rüzgar Şavata’da bizim değerimizdir,Sevda Demirel de..
Nietzsche: Kürt Açılımı işkenceyi uzatır..
Shakespeare: Açılmak yada açılmamak..İşte mesele bu değil ha..Hiç değil..
Cemil Çiçek: Ne mutlu bu türkün açılımıdır diyenlere..
Xalê Ebdirrehman: Biz Kürt açılımı istemiyoruz.Kürdün acılarının bedelini istiyoruz..Kürdün açılan yüreğinin özrünü istiyoruz..

Hiç yorum yok: